Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Повернення дефектних товарів, на які поширюється гарантія, можливе протягом усього гарантійного строку. У тих випадках, коли Ви замовили товар помилково або сумніваєтеся у його функціональності, Ви можете відмовитись від Вашого замовлення та повернути товар (сплативши вартість зворотного пересилання) протягом 14 календарних днів з моменту оплати. Ця процедура не викликає ускладнень, якщо: товар не був у вжитку та зберіг свій товарний вигляд (не має слідів використання, не порваний, не забруднений, немає потертостей тощо); товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; у Вас є документи, що підтверджують факт покупки. Після повернення товару належної якості, а також якщо протягом 14 днів неможливо усунути дефекти, що виникли з вини виробника, Ви отримуєте право: одержати відповідний товар належної якості; придбати інший товар із наявного асортименту з відповідними коригуваннями взаєморозрахунків.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.