Гальмівні ручки
- Ручки для спортивних велосипедів (1-2-пальцеві). Використання не більше 2 пальців для гальмування необхідно при активній їзді, щоб надійно утримувати рветься з рук кермо. Благо, потужності дискових гальм достатньо для того, щоб зупинити мчить велосипед одним пальцем.
- Ручки для утилітарних велосипедів (3-4-пальцеві). Розраховані на натискання всієї п'ятірнею, що не поєднується зі скільки-небудь активної їздою.
- Тормозные ручки на руль-баран, обычно совмещены с манетками Dual Control. Здесь тормозная ручка также служит для переключения передач, что весьма удобно. Они обеспечивают два хвата за руль и возможность переключения передач и торможения в обоих хватах.
- Дублирующие тормозные ручки на руль-баран. Ставятся в разрыв тормозной рубашки, используются на циклокроссовых велосипедах, позволяя тормозить с руками на горизонтальной части руля.
Більшість гальмівних ручок має регулювання відстані від керма. Воно повинно вибиратися по зручності, головне, щоб при максимально сильному натисканні на гальмо ручка не стосувалася керма (це також питання до натягнення троса у механіки і до якості прокачування у гідравліки). Гальмівні ручки для механіки (крім шосейних) мають регулювання натягу троса.
Регулювання:
-Змінне плече важеля (механіка) для сумісності з різними видами гальм і/або для того, щоб ідеально рівних колесах можна було зменшити хід колодок і тим самим збільшити потужність.
-Швидке від'єднання троса для зняття колеса (механіка).
-Регульований вільний хід ручки (гідравліка).