Типи з'єднання пластин
У класичних ланцюгах бічні пластини з'єднуються за допомогою втулок. По суті це порожнисті осі, які жорстко з'єднані з бічними пластинами. Такі ланцюги більше підходять для одношвидкісних велосипедів і велосипедів з планетарними втулками, т. к. таке з'єднання є більш жорстким і ускладнює бічний вигин ланцюга.
У більшості швидкісних ланцюгів використовується з'єднання без втулок. Кожна пластина містить виштамповку, в якій міститься пін. Таке з'єднання забезпечує більший кут вигину ланцюга в горизонтальній площині.
Особливості полегшених ланцюгів
Для полегшення використовуються порожнисті піни і перфоровані пластини. Коефіцієнт розтягування таких ланцюгів як правило вище, але сильно залежить від якості конкретної моделі ланцюга. По міцності полегшені ланцюга поступаються звичайним тільки при прикладанні ударних навантажень.
Ланцюги з одним повторюваним ланкою
Такі ланцюги називають Half-link. В технічній літературі такі ланки називаються перехідними або вигнутими. Якщо в класичних ланцюгах можна виділити два полузвена, то в таких ланцюгах всі ланки виглядають однаково.
Такі ланцюги більш схильні до розтягування і очевидно, що з ними не можна використовувати зірки зі змінною шириною зуба. Але вони дуже добре підходять для одношвидкісних велосипедів без натягування оскільки дозволяють більш точно змінювати довжину ланцюга.