Продавець VeloProClub розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2235 відгуків
Безкоштовна доставка на всі велосипеди СROSS, CRONUS, TITANТоп ПРОПОЗИЦІЯ
VeloProClub
Контакти
VeloProClubШевякін Богдан
Велика Кільцева Дорога 1в ( на майданчику торгового центру «METRO Cash & Carry»), Київ, Україна
+380 (73) 481-88-34
Відділ Продажів
+380 (73) 227-97-26
Відділ Продажів
0 (800) 20-43-63
Відділ Продажів
+380634732482+380634732482
Мапа
+380 (73) 481-88-34
+380 (73) 227-97-26
0 (800) 20-43-63

Як налаштувати передній перемикач швидкостей?

Як налаштувати передній перемикач швидкостей?

Як налаштувати перемикання швидкостей на велосипеді переднім перемикачем? Зміст і порядок такої установки багато в чому перегукуються з регулюванням заднього перемикача, і включає:

  1. Встановлення (відновлення) суворої паралельності рамки перемикача до лінії руху велосипедного ланцюга.
  2. Налаштування положення обмежувачів ходу для високої (Н) і низькою (L) передач.
  3. Налаштування чіткості перемикання швидкостей.

А) Для встановлення рамки перемикача строго паралельно лінії натягу велоцепи необхідно послабити болт головки хомута кріплення переднього перемикача до рами велосипеда, і шляхом обертання механізму перемикача навколо вертикальної труби велорами встановити необхідну паралельність деталей трансмісії.

Схема установки обмежувачів ходу рамки переднього перемикача

Схема установки обмежувачів ходу рамки переднього перемикача для високої (Н) і низькою (L) передач.

В) Налаштування положення обмежувачів ходу переднього перемикача виконується відповідними регулювальними гвинтами, позначеними літерами "H"та "L".

  1. Лівою манеткой на кермі переводимо передній перемикач (його рамку) у стан найвищої передачі, при цьому ланцюг повинна бути перекинута на найменшу зірку многозвездной системи.
  2. Повністю послаблюємо трос приводу на манетці.
  3. Обертанням регулювального гвинта H (хрестоподібної викруткою) домагаємося такого положення рамки перемикача, при якому її зовнішня сторона не стикається з велоцепью, зазор між ними становить 1 – 2 мм.
  4. Натягуємо рукою приводний трос боудена, і закріплюємо його на манетці.
  5. Переводимо манеткой передній перемикач в положення найнижчій передачі, при цьому ланцюг повинна бути перекинута на найбільшу зірку системи.
  6. Обертанням регулювального гвинта L домагаємося такого положення рамки перемикача, при якому її внутрішня сторона не стикається з велоцепью, а зазор між ними становить 1 – 2 мм.

З) Аналогічно як для заднього механізму, настройка чіткості перемикання передач переднім перемикачем виконується шляхом регулювання натягу приводного троса боудена, з обов'язковою перевіркою результатів на ходу (пробігом) велосипеда. Виконувати дану регулювання до тих пір, поки не буде знайдена така ступінь натягу боудена, при якій забезпечується найкраща чіткість перемикання швидкостей як зверху вниз, так і знизу вгору.

Якщо передній перемикач погано перекидає передачі з вищих на нижчі (з менших зірок системи на великі), натяг тросики-боудена необхідно збільшити закручуванням барабана натягу на відповідній манетці.

Якщо перемикач погано "скидає" швидкості з нижчих на вищі (з великих зірок системи на менші), значить, трос боудена сильно натягнутий, і відкручуванням барабана на манетці його натяг слід зменшити.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner