Продавець VeloProClub розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2353 відгуків
Безкоштовна доставка на всі велосипеди СROSS, CRONUS, TITANТоп ПРОПОЗИЦІЯ
VeloProClub
Контакти
VeloProClubШевякін Богдан
Велика Кільцева Дорога 1в ( на майданчику торгового центру METRO Cash Carry), Київ, Україна
+380 (73) 481-88-34
Відділ Продажів
+380 (73) 227-97-26
Відділ Продажів
0 (800) 20-43-63
Відділ Продажів
+380634732482+380634732482
Мапа
+380 (73) 481-88-34
+380 (73) 227-97-26
0 (800) 20-43-63

Види педалей на велосипед

Види педалей на велосипед

Що таке педаль велосипеда. Це складова частина трансмісії, яка кріпиться до шатунів і передає обертальні зусилля ніг велосипедиста через трансмісію і ланцюг на заднє колесо.

Існує безліч різних моделей велопедалей, що відрізняються один від одного використовуваними матеріалами, кольоровою гамою, дизайнерськими рішеннями і, найголовніше, ціною. Причому не завжди дешеві моделі - погані. Часто проста і дешева модель служить практично всі велосипедне життя, а складні і дорогі конструкції змінюються за кілька сезонів.

Кожен з існуючих типів педалей підходить для певних типів мотоциклів і стилів катання.

З чого складається велопедаль

Пристрій велосипедної педалі

  • Вісь з різьбленням. Вкручується в шатун і утримує педаль в ньому. Це єдина деталь велосипеда, має симетричні різьби. На кожній з них обов'язково повинна стояти мітка: яка ліва, а яка права. Зазвичай це англійські букви L - Left (ліва) та R -Right (права) відповідно для лівої і правої педалі.
    Ліва педаль завжди виготовляється з лівою різьбою. Це означає, що вона закручується проти годинникової стрілки, а відкручується за годинниковою стрілкою.
    На правій-звичайна права різьба. Закручується за годинниковою, а відкручується проти годинникової стрілки.
    Вісь може бути як на всю довжину педалі, так і укорочена, менше корпусу. Зазвичай такі осі використовуються для зменшення ваги всього виробу.

Є ще один важливий нюанс, пов'язаний зі стандартами різьби, яка використовувалася на радянських велосипедах, дитячих, американських і в сучасних моделях. Вони не завжди взаємозамінні.

  • Корпус. То на що спирається підошва. Це і є та сама «дизайнерська» частину педалі. Корпус може мати різні форми, забарвлення, виготовлятися з різних матеріалів і їх комбінацій.
    Підшипники. Забезпечують обертання корпусу навколо осі. На сьогоднішній день серйозні виробники встановлюють промислові підшипники, забезпечує надійну і тривалу службу.

    Рамка. Використовується в педалях збірних конструкцій. У них на один корпус прикручуються різні рамки (зазвичай алюмінієві). Рамки бувають різних кольорів, форм і формі виступів, дає можливість різних дизайнерських рішень при мінімізації виробничих витрат.
     
  • Шипи. Необов'язковий елемент. Призначені для утримання підошви взуття на корпусі. Бувають інтегровані з корпусом і є його невід'ємною частиною або змінні. У регульованих змінних шипів є різьблення можна встановити зручну байкеру висоту самого шипа.


    -Катафот (світловідбивачі). Необов'язковий елемент. На деяких моделях з боків в корпусі педалі вбудовують катафоти. Справа в загальному корисне як додаткове позначення велосипедиста в темний час доби на дорозі.

    -Кріпильні гвинти. Необов'язковий елемент. Використовується в збірних конструкціях педалей.

Матеріал, з якого виготовляють педалі

  • Різні метали. В основному це алюмінієві сплави, для зменшення ваги, хоча зустрічаються і сталеві.
  • Пластик
    Об'єднані

Типи велопедалей існують

  • Звичайні, плоскі або прогулянкові.
  • Педалі для гірських велосипедів, топталкой
  • Тукліпси.
  • Контактні.
  • Полуконтактные.
  • Шосейные.
  • Складні

Звичайні прогулянкові педалі.

Прогулянкові велосипедні педалі

Це найпоширеніший тип. Встановлюється на більшості велосипедів продаються в нижньому та середньому ціновому сегменті.

Їх можна розділити на: пластикові «Ашан-педалі» для «Ашан-байків», які прослужать максимум один сезон (практично одноразові) і досить міцні педалі з алюмінієвих сплавів або ударостійкого пластику, які будуть служити довго.

Ні в якому разі не можна сказати, що це всі погані моделі.

Це моделі для свого типу катання.

Плюси прогулянкових педалей

Ціна. На багатьох велосипедах стоять всі їх «велосипедне життя» і відмінно служать своїм господарям. Як мінімум, 50-60% всіх велосипедистів взагалі «не паряться» з цього приводу і не збираються їх змінювати.

  1. Що ще дуже важливо - на прогулянкових педалях можна їздити в будь взуття від сланців - до валянків.
  2. Не вимагають складного техобслуговування.
  3. Якщо на їх поверхні є гумове покриття - воно дає хороший контакт з взуттям і нога не злітає з педалей під час кручення.
  4. Відмінно підходять новачкам, дітям і підліткам. Хороший варіант для прогулянкових і міських велосипедів.

Цікавий нюанс. Так як у них немає шипів і сильно рельєфної поверхні, багатьом жінкам і дівчатам для звичайної їзди по місту подобаються саме такі моделі. На них не рвуться панчохи при випадковому торканні з ногою, комфортно підошві стопи у легкого жіночого взуття.

Педалі цього типу практично завжди важче інших своїх побратимів, але далеко не кожен велосипедист бореться з кожним Грамом ваги свого байка.

Отже, це нормальні педалі для 60-70% звичайних байкерів. Ми не беремо до уваги спортсменів, МТБ-шників, фрі-райдерів і т. П.

Педалі для гірських велосипедів, МТВ, «топталкой»

По своїй суті це також плоскі педалі, але більш якісні, здатні пройти десятки тисяч кілометрів.

MTB-Педалі для гірських велосипедів,

Чому їх ще називають «топталкой»? Тому що велосипедист при їзді на них по-справжньому топчеться. Буквально стоячи «вкручується в гірку», тисне з усіх сил при розгоні. Загалом, при катанні, вони відчувають більш сильні навантаження, ніж попередній тип.

Ці моделі також забезпечують надійний контакт з взуттям і тому мають або шипи, або міцну ребристу рамку по периметру.

MTB-педалі:

  • мають правильну і широку форму для зручного розташування на ній ноги
  • забезпечують хороше зчеплення з підошвою (шипи, ребриста рамка)
  • використовують надійні промислові підшипники;
  • виготовлені з ударостійких матеріалів;
  • мають хорошу збалансованість ваги і міцності.

Ціна висококласних гірських педалей доходить до 200 $, але в умовах нашої країни можна знайти і дешевше, причому з дійсно хорошим якістю.

Туклипсы

Це спеціальне пристосування, що фіксує ступні велосипедиста на плоскій педалі. Туклипсы вважаються перехідним варіантом між плоскими і контактними моделями і бувають різних видів.

Тукліпси

 

Між велолюбителями постійно точаться суперечки: що краще туклипсы або контакти?

Основні плюси туклипсов порівняно з контактами:

  1. Вони значно (в рази) дешевше.
  2. У них можна кататися в будь-якому типі взуття. Є свої нюанси, але для контактів потрібно купувати спеціальну і досить дороге взуття.
  3. Можливість спробувати відчути, що таке кругове педалювання і всі його плюси.
  4. Туклипсы, на відміну від контактів, не вимагають взагалі ніякого обслуговування.

 

Контактні МТВ педалі

Це вже професійні моделі.

контактні педалі

Вони потрібні, насамперед, для того, щоб нога забезпечувала кругове педалювання і працювала з більшим ККД.

Складаються з двох частин: самої педалі і шипа, який кріпиться на підошву взуття. Байкер вставляє шип в спеціальний паз на педалі, він замикається там, фіксуючи ступню.

Зазвичай цей паз являє собою підпружинену рамку. Саме тому, для того, щоб відстебнутися з контактів, потрібно просто повернути п'яту в бік від велосипеда. При падінні це взагалі рефлекторний рух ноги. Так само можна вистебнуты ногу і сильним рухом вгору від педалі. Це зусилля налаштовується жорсткістю пружини в самої педалі.

Як і в туклипсах, нога працює при русі вниз і при підйомі вгору, допомагаючи тим самим другій нозі натискати вниз. Однак, на відміну від туклипсов, контакти більш надійно і жорстко тримають ступню. Нога легко выстегивается поворотом ступні від велосипеда.

Плюси «контактів»

  • Забезпечення кругового педалювання, що на 30-40% збільшує ефективність велосипедиста.
  • Впевненість у тому, що нога не зіскочить з педалі, що особливо важливо при сильних ривках і навантаженнях при їзді в гори або при різкому маневруванні.
  • Зменшення навантаження на коліна і розподіл її серед інших складів ноги.
  • Задіюються більшу кількість м'язів, що веде до меншої втоми.
  • Байкер отримує додатковий контроль над велосипедом. Наприклад, при необхідності перестрибнути невелику перешкоду можна підтягнути велосипед ногами до себе і утримувати його.

Основні мінуси «контактів».

  1. Необхідність покупки спеціального взуття та первісної ретельної налаштування педалі і клем на велообувь під конкретного байкера.

    В ідеалі клеми повинні розташовуватися прямо під підйомом зводу стопи. Однак Вам все одно доведеться поекспериментувати з місцем їх розміщення, щоб знайти оптимальну для себе позицію для обертання педалей.

    Бічна налаштування клеми дозволяє налаштувати розташування стопи на педалі. Деякі байкери стопу ставлять паралельно руху велосипедів, а деякі воліють розташовувати її носками трохи всередину або назовні.

  2. На відміну від плоских і MTB-педалей, якщо на вашому велосипеді катається кілька членів сім'ї, то використання контактів стане проблематичним.

Контакти бувають

  • з платформою і контактами;
  • з контактами, але без платформи;
  • контакти зі знімними платформами.

полуконтактные педалі

Ще їх називають односторонні контакти з платформою.

односторонні контакти або напівконтактні педалі

На відміну від контактів вони тільки з одного боку мають контактну майданчик, а з іншого боку це звичайна плоска велопедаль.

Удобны тем, что можно кататься в контактной и обычной обуви, просто перевернув ее другой стороной.

шоссейные педали

Это тоже контактные педали, но специально приспособленные для шоссейных велосипедистов. Применять их для обычного катания по городу не целесообразно.

шосейні педалі

Так же как и для контактных, для этого типа требуется специальное обуви. Но, конструкция крепления шипов к шоссейная обувь не позволяет, в отличие от VND контактов, просто ходить в ней по земле и асфальта.

В шоссейных, по сравнению с обычными контактами:

  • увеличена площадь соприкосновения с обувью,
  • більш жорстке і чітке кріплення ступні,
  • зменшений вага самої педалі за рахунок односторонньої конструкції, тобто встебнутися в цю педаль можна тільки з одного боку, на відміну від МТВ-варіанту.

Складні педалі

Загалом - це ті ж топталки, тільки забезпечені надійним і міцним поворотним механізмом.

Основний їх плюс - зручність при перевезенні та зберігання велосипеда. Байк займає менше місця по ширині.

Pedali-Tipy-skladnye-min.jpg

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner