Продавець VeloProClub розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2239 відгуків
Безкоштовна доставка на всі велосипеди СROSS, CRONUS, TITANТоп ПРОПОЗИЦІЯ
VeloProClub
Контакти
VeloProClubШевякін Богдан
Велика Кільцева Дорога 1в ( на майданчику торгового центру «METRO Cash & Carry»), Київ, Україна
+380 (73) 481-88-34
Відділ Продажів
+380 (73) 227-97-26
Відділ Продажів
0 (800) 20-43-63
Відділ Продажів
+380634732482+380634732482
Мапа
+380 (73) 481-88-34
+380 (73) 227-97-26
0 (800) 20-43-63

Як вибрати задні зірки на велосипед?

Як вибрати задні зірки на велосипед?

Ця найважливіша частина трансмісії велосипеда дозволяє при невеликій зміні прикладених сил збільшувати швидкість обертання коліс або збільшує потужність. Говорячи технічною мовою — змінює передавальне число. Зміною передаточного числа забезпечуються високі швидкості шосейних велосипедів на шосе і дозволяє гірських велосипедів долати підйоми з важким грунтом і їздити по пересіченій місцевості.

 

Від трансмісії залежить, наскільки більший діапазон «завдань» Ваш велосипед зможе виконати, наскільки легко буде крутити педалі в тій чи іншій ситуації. Енергія педалювання передається на такі складові як: шатуни, ланцюг, касета, колеса. Касета є найважливішою складовою цієї системи деталей.

 

Для різних типів велосипедів необхідна різна налаштування трансмісії. Для її налаштування використовується система передніх зірок, закріплених разом з шатунами і касети з різною кількістю зірок і різних кількістю зубів на цих зірках.

Що ж являє собою цей важливий вузол. Велосипедна касета — вузол, який складається з набору зірок з різною кількістю зубів, які кріпляться між собою спеціальними сполуками, закріплюються заклепками, зварюються, або являють собою монолітну деталь. Для установки на осі велосипеда використовуються шліци, закріплюється касета стопорним кільцем. Конструкція втулки має спеціальні виступи, на них «сідає» касета.

 

В бюджетних конфігураціях велосипедів можна зустріти не касету, а тріскачку. Конструкція тріскачки досить громіздка і важка в порівнянні з касетою. Ще мінус тріскачки в тому, що її конструкція не дає можливості зробити маленьку зірку менше, ніж на 14 зубів. Тому касета — більш «просунуте» пристрій, якісне, довговічне і функціональне.

 

Касета — деталь, безпосередньо від якої залежить швидкість і потужність велосипеда. Касети являють собою набори різної кількості зірок — від 7 до 11. Зірок у касеті відрізняються розміром і кількістю зубів, від яких, власне, і залежить передаточне число, по-простому — швидкість велосипеда. При цьому, чим на більшій зірці знаходиться ланцюг велосипеда, тим більшу потужність має система передачі і тим більший нахил можна подолати. Чим меншу зірку ви використовуєте, тим більшу швидкість розвиваєте, а потужність при цьому падає — на підйом дуже складно їхати на високій передачі. Змінюючи зірки на касеті, підбирається оптимальний режим руху. На самій великій зірці долаються дороги з м'яким ґрунтом, підйоми, нерівна дорога, а найменша зірка дозволяє розвинути максимальну швидкість по рівній дорозі або на узвозі.

Велосипедні касети мають різні конструктивні особливості, виготовляються з різного матеріалу, різняться системами втулки і кількістю зірок.


Маркування зірки легко розібрати: 10-speed 11-36Т — це маркування означає, що касета має 10 зірок (швидкостей), менша з яких має 11 зубів, остання, десята зірка, має 36 зубів.

Найпоширеніші зірки 8-9 швидкостей, рідше можна зустріти 10-ти швидкісну касету. Касети на 11 швидкостей випускаються тільки на «шосейники.

 

Касети розрізняються за конструктивними особливостями:

  • Найдешевші касети - розбірні, зірки в ній з'єднуються заклепками або болтами. В касеті такої конструкції є можливість встановлювати зірки з необхідною кількістю зубів. Недоліки цієї конструкції — велика вага і сильна загрязняемость.
  • Конструкція «павук». Сама універсальна конструкція, що представляє собою легкосплавний каркас, на який кріпляться комплекти зірок від 2-х до 6-ти. Така система має невелику вагу і забруднюється менше.
  • Система «павуків». Схожа конструкція, тільки з кількома «павуками», кожен комплект зірок має дві-три зірки, нерозривно сполучені між собою. При необхідності є можливість змінювати ці комплекти під трасу, або заміна на новий комплект у разі виходу з ладу старого.
  • Касети для «шосейників» OpenGlide, винайдені конструкторами компанії SRAM, являють собою монолітну конструкцію, з торців якої є отвори для закріплення її на задній втулці.
  • Велосипедні касети конструкції X-Dome являють собою різно компонентні системи зірок: крайні зірки(найбільша і найменша) виготовлені з алюмінію, середні зірки з'єднані в єдину конструкцію і виконані сталевими, з додаванням хрому і молібдену, ніж багаторазово збільшують робочий ресурс касети. Касета закріплена на втулці частиною, на якій знаходяться середні зірки. За рахунок використання різних матеріалів досягається зменшення ваги і збільшення ресурсу касети.

 

Касети виготовляють з різних матеріалів:

  • Сталь. Кассеты из стали — спорный выбор. Дешевые кассеты из стали изготавливаются из стали марок низкой износостойкости, имеют большой вес и работают недолго: из-за быстрого износа их приходится менять чаще. Однако стальные кассеты средней ценовой категории и выше имеют уже высокопрочные марки стали, добавки из хрома и молибдена. Их конструкция более продуманна и, порой, такие кассеты бывают лучше, чем алюминиевые. Как правило, все стальные кассеты покрываются слоем хрома или никеля для защиты от коррозии.
  • Алюмінієві касети. Матеріал цих касет має найнижчий вагу, проте і саму низьку зносостійкість. Ціна щодо сталевих касет значно вище.
  • Касети з титанового сплаву. Касети з титанового сплаву — дороге задоволення. Зносостійкість такої касети сама висока, як і ціна. Вага важче, ніж має алюмінієва касета, але легше, ніж сталева.

     

     

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner