Продавець VeloProClub розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2239 відгуків
Безкоштовна доставка на всі велосипеди СROSS, CRONUS, TITANТоп ПРОПОЗИЦІЯ
VeloProClub
Контакти
VeloProClubШевякін Богдан
Велика Кільцева Дорога 1в ( на майданчику торгового центру «METRO Cash & Carry»), Київ, Україна
+380 (73) 481-88-34
Відділ Продажів
+380 (73) 227-97-26
Відділ Продажів
0 (800) 20-43-63
Відділ Продажів
+380634732482+380634732482
Мапа
+380 (73) 481-88-34
+380 (73) 227-97-26
0 (800) 20-43-63

Види втулок

Види втулок

Що таке втулка ?

Втулка – це центральна частина колеса, упирающаяся на нерухому вісь, яка в свою чергу кріпиться до дропаутам вилки і рами велосипеда. Якісна втулка покликана забезпечити мінімальне тертя при обертанні колеса, покращуючи таким чином накат велосипеда. Крім того, чим краще втулка, тим довше її ресурс і менше проблем виникає після експлуатації велосипеда в мокру погоду і в болоті.

pic_efac72caa8431ed0c09b49b5917c8879_1920x9000_1.jpg

Втулки мають ряд відмітних характеристик

-Розташування
В першу чергу, втулки діляться на передні і задні. Передня в своєму пристрої дещо простіше, адже вона відповідальна тільки за кріплення колеса і його обертання. Задня ж втулка, крім даних функцій, ще несе на собі тріскачку або касету. Тут детальніше.

Що тріскачка, що касета – це набір зірочок, необхідних для перемикання передач. У першому випадку вони представляють між собою монолітну нерозбірну конструкцію, як правило, з 5-7 зірочок. У другому випадку окремі зірки можуть бути замінені при необхідності. Наприклад, коли себе зношує більш ходова зірка. Касети складаються найчастіше з 8-11 зірок. Касета є кращим варіантом для покупки. Втулка, розрахована під касету, завжди буде надійніше трещоточной і витримає більшої ваги їздця.

Окремо відзначимо планетарні задні втулки. В їх нутрощі укладено механізм перемикання передач (3-5). Перемикатися можна навіть стоячи на місці.

pic_01f5e3885851e2b85afed0c8aa55bac3_1920x9000_1.jpg

-Фіксація
Існує 2 способи фіксації втулки до велосипеда. Більш простий і дешевий варіант – двома гайками під ключ на 16. Більш зручний і дорогий – ексцентриком. В даному випадку для зняття колеса знадобиться лише віджати ручку ексцентрика. Цей процес займає лічені секунди. На всіх якісних велосипедах в обов'язковому порядку будуть встановлені втулки під ексцентрик.

-Гальма
Крім кріплення коліс, втулки ще відповідальні і за гальма. Таким чином, втулки діляться на ті, які працюють лише з гальмами типу V-brake (наприклад, втулка задня Novatec 802SB 36H QR white), та які розраховані також під дискові гальма (Novatec D882SB-SS 36H QR10 black). Слід розуміти, що при цьому будь-яка втулка підійде під V-brake. Є також втулки під барабанні гальма, але це в наш час рідкість і зустрічаються лише на окремих міських велосипедах.

-Матеріал виготовлення
Тут все просто. Сталеві втулки – дешеві, але важкі і схильні до корозії; алюмінієві – дорожче, але легше і не іржавіє.

-Кількість спиць
2 найбільш поширених стандарту – втулки на 32 та на 36 спиць. Зрозуміло, чим менше спиць, тим колесо легше, але при цьому менш міцний, і навпаки. Важливо, щоб і втулка, і обід колеса були розраховані під одну кількість спиць.

-Розмір
Є різні стандарти осей втулок. Вони відрізняються по діаметру – чим він більше, тим надійніше втулка, але при цьому і важить вона буде також більше. Для звичайного гірського і кросового велосипеда характерний діаметр 9-10 мм, більш екстремального – 14-15 мм.

Осі втулки відрізняються по довжині. Передні, як правило, рівні 108-110 мм, а задні довші – 135-146 мм.

Втулки делаются на промподшипниках (они неразборные) и насыпных (их можно обслуживать и регулировать). Плюс промподшипников в том, что до поры до времени можно не обращать внимание на неприятный звук и другие проблемы, а затем просто заменить подшипники, не меняя всей втулки. Важная черта подшипников – их грязезащита. Так, у насыпных на втулках нижнего и среднего ценового диапазона защита от грязи будет лучше. На одинаково дорогих втулках разницы между насыпными и промподшипниками не будет.

Купив один раз хорошую втулку, о ее замене можно будет забыть на 10000 км. 

pic_2c22cb045b579941f64cbc662e502ee5_1920x9000_1.jpg

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner